среда, 22 апреля 2020 г.

ПОЕЗІЯ ТА ПРОЗА 20-30 рр. XX ст. (ІІІ курс)


                                                 КОНТРОЛЬНА РОБОТА
                                      «ПОЕЗІЯ ТА ПРОЗА 20-30 рр. XX ст.»
                                                                 В – I
ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ (3 бали)
Виберіть правильну відповідь
1. Термін «Розстріляне відродження» ввів у літературу
а) П. Тичина б) Ю. Лавріненко в) В. Сосюра г) М. Зеров

2. Не є псевдонімом
а) Хвильовий б) Косинка в) Зеров г) Вишня

3. Поезія М. Рильського - це
а) «Коли потяг у даль загуркоче»
б) «Мова»
в) «Київ – традиція
г) «Пам'яті тридцяти»

4. Микола Хвильовий заснував
А) МАРС б) «Ланку» в) ВУСПП г) ВАПЛІТЕ

5. Автором твору «Вершники» є
А) Хвильовий б) Косинка в) Сосюра г) Яновський

6. Темою п'єси М. Куліша є
А) краса мови та українізація
Б) національний нігілізм та міщанство
В) українізація та міщанство
Г) порівняльна характеристика української та російської мов

СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ (3 бали)
1. Установіть відповідність
а) П. Тичина б) В. Сосюра в) М. Рильський г) М. Зеров
1) «Троянди й виноград»
2) «Київ – традиція»
3) «Мазепа»
4) «Для вас, історики майбутні…»
5) «Золотий гомін»

2. Установіть відповідність
а) В. Підмогильний б) Остап Вишня
в) Микола Хвильовий г) Ю. Яновський
1) «Дитинство» 2) «Вальдшнепи»
3)«Місто» 4) «Чудака, їй-Богу» 5) «На золотих богів»

3.Установіть відповідність
а) Мокій б) дід Панько в) Надійка г) Андрюша
1)роман 2)новела 3)повість 4)усмішка 5) п’єса

ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ ( 4 бали)
1. Вкажіть автора та твір(1)
а) «Любові усміх квітне раз – ще й тлінно…»
б) «…- це спосіб робити з мене провінціала, другосортного службовця…»
в) «…одного роду, та не одного з тобою класу…»
г) «червона кров Сеньки полилась на потолочену пшеницю…».

2. Назвіть авторів та поясніть жанри вказаних творів: «Місто»,
«Вершники».

3. Поясніть, які стилі та жанри розвивали прозові твори 20-30 рр. XX ст.

4. Хто такі «неокласики»(чому така назва, хто належав).

ВИСОКИЙ РІВЕНЬ(2 бали) – на вибір - одне
1. Поясніть коротко будь-які два афоризми із творчості вивчених
письменників.
2. Складіть слоган чи рекламу будь-яких двох творів чи авторів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий